Ledige stillinger

Unik mulighed
Børnehaveklasseleder til Langebjergskolen
Brænder du for at skabe en fantastisk skolestart for en masse søde og sjove børn, vil du prøve kræfter med projektbaseret læring og co-teaching, og vil du være med til at gøre en god skole endnu bedre, så søger vi dig!

På Langebjergskolen har vi en vision om at skabe en skole, som vores elever ikke vil hjem fra. Vi er optaget af at skabe læringsfællesskaber, hvor alle børn udvikler sig gennem hele deres skoletid og oplever medbestemmelse og samhørighed.

Vores værdier – faglighed, trivsel og dannelse – er pejlemærker, der er synlige i både vores hverdag og projektbaserede læringskultur, og bidrager til at give børnene rødder, de kan stå fast med, og vinger til at bære dem ud i livet.

Vores pædagogiske praksis er funderet i en projektbaseret tilgang til læring, hvor vores elever fordyber sig i autentiske problemstillinger med kreativitet og innovation indlejret som kompetencer. I børnehaveklassen har vi særligt fokus på at skabe en god og tryg start, så børnene i deres årgangsfællesskab sammen er parate til skolelivet.

Vi tilbyder:
• En mangfoldighed af glade og dejlige elever, der ser frem til at møde dig.
• Skønne kolleger med et stærkt personligt engagement og høj faglig kompetence.
• En verden af aktive og interesserede forældre, og en nærværende og bidragende bestyrelse.
• Fantastiske rammer med mange muligheder både ude og inde.

Du bliver en del af et engageret børnehaveklasseteam, som består af 2 børnehaveklasseledere, en ressourcepædagog samt en skolepædagog, der også følger børnene i SFO’en. Sammen har I ansvaret for børnenes trivsel og læring hele dagen.

Vi søger en børnehaveklasseleder, der kan inspirere og give lyst til læring og er meget optaget af både den enkeltes og gruppens trivsel. Du skal tro på, at du bedst kan lykkes, når du er en del af et lærende fællesskab, og du skal være lige så komfortabel i sparring med kolleger, som i samarbejdet med forældre omkring det enkelte barns trivsel, udvikling og læring.

Vi forventer at du:
• er åben og udadvendt – har humor og godt humør.
• er tillidsskabende, anerkendende og positiv.
• har høje forventninger, og ser ressourcer i dine medmennesker – store som små.
• du er mesterlig i din relationskompetence.
• har relevant uddannelse.

Ansættelse og løn sker i henhold til gældende overenskomst.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Søren Jeppesen på telefon 40208262.
Stillingen ønskes besat: Den 1. august 2024.
Ansøgningsfrist: Den 1. april 2024.
Ansættelsessamtaler afholdes: Den 8. april efter klokken 16.

ansøg via Unik mulighed: Børnehaveklasseleder til Langebjergskolen i Humlebæk I Egen hjemmeside (emply.com)

Attraktiv stilling
Ressourcepædagog til indskolingen

Vores værdier – faglighed, trivsel og dannelse – er pejlemærker, der både er synlige i vores hverdag og projektbaserede læringskultur, og bidrager til at give børnene rødder, de kan stå fast med, og vinger til at bære dem ud i livet.

Vi tilbyder:
• En mangfoldighed af glade og dejlige elever, der ser frem til at møde dig.
• Skønne kolleger med et stærkt personligt engagement og høj faglig kompetence.
• Fantastiske rammer med mange muligheder både ude og inde.

Vi søger en dygtig og relationskompetent pædagog, der i tæt samarbejde med årgangsteams, forældre og ledelse kan understøtte børnenes trivsel og læring i indskolingen.

Du vil til kommende skoleår få til opgave at samarbejde tæt med vores børnehaveklasseteam om at skabe den bedste skolestart for vores yngste elever på skolen, ligesom du vil få opgaver på øvrige årgange i indskolingen.

Børnehaveklasseteamet vil bestå af 2 børnehaveklasseledere, en ressourcepædagog samt en skolepædagog, der også følger børnene i SFO’en. Sammen har I ansvaret for børnenes trivsel og læring hele dagen.

Dine opgaver vil bl.a. omhandle co-teaching, understøttende undervisning, udarbejdelse af handleplaner i samarbejde med dine teamkollegaer og skole-hjemsamarbejde.
Vi forventer at du:
• er åben og udadvendt – har humor og godt humør.
• er tillidsskabende, anerkendende og positiv.
• du er mesterlig i din relationskompetence.
• har relevant uddannelse.

Stillingen er en fastansættelse på 30 timer med tiltrædelse 1. august 2024. Ansættelse og løn sker i henhold til gældende overenskomst. Din årlige arbejdstid afvikles på 42 uger.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Birgitte Overholt Nielsen på telefon 50915116.

Ansøgningsfrist: Den 1. april 2024
Ansættelsessamtaler afholdes: Den 8. april efter klokken 16.

ansøg via: Attraktiv stilling: Ressourcepædagog til indskolingen på Langebjergskolen i Humlebæk I Egen hjemmeside (emply.com)