Langebjergskolens logo

Indskrivning 2024

Indskrivning til Langebjergskolen

Langebjergskolen byder velkommen til alle kommende børn og forældre til skoleåret 2024/25.

Fylder dit barn 6 år i kalenderåret 2024, har du nu kunnet indskrive dit barn digitalt på Fredensborg Kommunes hjemmeside.

Hører dit barn ikke til Langebjergskolens distrikt har det været muligt at ønske Langebjergskolen, hvis skolen har ledige pladser.

Alle forældre får samlet besked om optagelse på distriktsskolen eller anden skole i februar 2024.

Skulle der være tvivlsspørgsmål i forbindelse med indskrivningen, kan du altid kontakte kontoret eller Center for Skole og Dagtilbud på 72565000.

Du kan læse mere om indskrivningen og skoledistrikter i Fredensborg kommune på fredensborg.dk/skoleindskrivning

​ Se hvad der venter dit barn på Langebjerg :)

________________________________________________

Informationsmøde og åbent hus for kommende børnehaveklassebørn på Langebjergskolen

Datoer for informationsmøde og åbent hus arrangement for skoleindskrivning til skoleåret 2025/2026 følger.

I forbindelse med skoleindskrivningen 2024/2025 blev alle interesserede inviteret til et informationsmøde samt efterfølgende åbent hus arrangement om børnehaveklasserne på Langebjergskolen.

Informationsmøde - kun for forældre
tirsdag den 19. september 2023
kl. 17:00 – 19:00 i Sydhusets fællesrum

Åbent hus - for forældre og børn
onsdag den 11. oktober 2023
kl. 16:00 – 18:00 ved flagstangen

Informationsmøde tirsdag d. 19. september 2023
På informationsmødet fortalte personalet og ledelsen om hverdagen og arbejdet i børnehaveklasse og SFO samt informere om Langebjergskolen generelt.

Åbent hus onsdag d. 11. oktober 2023
Til åbent hus arrangementet  kom alle deltagere ud på en tur og så forskellige aspekter af det børneliv der venter på Langebjerg.